YagmurDoruk
Benim bebişte 8 gün sonra 9 aylık olacak inşallah canım:)dördüncü ayından beri döner istediği gibi sürünür birşeyi almak istediğinde ama emeklemeyi hiç istemiyor sanki.😅Şimdi tutunma çalışmaları yapıyoruz yürümeye hevesli gibi geldi bana biryerlerde tutununca mutlu oluyor kendi dengesini kuruyor. En son beşiğine tutunup uyku arkadaşına ee ee yapıyordu minnakım.😅Belki sizin bebişte yürümeye heveslidir daha çok ama zaten ortalama 8 ila 9 aylarında başlar emekleme erken olanlar istisna.☺️