Merhaba hanımlar. Bebeğimin yeterli kilo alamamasından dolayı beş ay 10 günlükken ek gıdaya geçiyoruz. Doktorum öyle söyledi. Fakat memede zaten çok iştahlı emen Bi bebek değil. Şimdi farklı gıdalarla tanışınca acaba meme reddi artarmı diye korkuyorum. Açıkçası bıraksam meme reddi yapıcak çok çabalıyorum mama vermiyorum iki kere biberon gördü iki gün emmedi. O yüzden ek gıdayı öne çektik. Ek gıda verirken meme reddi yaşamamak için neler yapmalıyım