Merhaba güzel anneler bebeğim 2 aylık olmasına bir hafta kaldı Emziriyorum artı mama veriyorum Bebeğimin doyduğunu nasıl anlarım bazen emzirdikten sonra yada mama verdikten sonra ağlıyor Bu durumuda anlamına mı geliyor Bir de mamayı bıraktırmak istiyorum Sadece emzirsem gıda dan düşer mi ya da doymaz mı Bir fikriniz var mı büyük