Bebegim 6 aylik oldu 5 aylikken doktor tavsiyesiyle ek gida basladik çünkü mama yetmiyordu 4 saatte almasi gereken mamayi 2 saatte alıyordu birde beni de emiyor 5 gündür düzenli olarak sabah kahvaltı öğlen yogurt meyveli veya sebzeli aksam da bazen meyve püresi bazen kasik mama veriyorum ama ne kadar versem hepsini yiyip bitince ağlıyor hep yemek istiyo kilo takintim yok yanlis anlaşılmasın zaten cok kilolu bi bebek degil asiri hareketli oldugu icin yakiyo yedigini 4bucuk ayliktan beride emekliyor ama bu ek gida olayi eziyete dönmeye basladi her seferinde aglama krizine giriyo cocuk bittigini anlamiyor fazla versem yer ama midesi kaldirmaz ki ne zaman anlayacak bu çocuk doyduğunu bu arada gündüz formul mama vermiyorum beni emiyor gece de 2-3 sefer mama iciyor üstüne de beni emiyor