Svcnvebebegi Merhabalar. Son zamanlarda bebeğim çok az emmeye başladı. 5 yada en fazla 10 dk emip bırakıyor. Zorlarsam ağlıyor. Eskisi gibi göğüslerim de dolmuyor sanki. Emdikten sonra sıkıyorum süt geliyor ama neden fazla emmiyor anlamadım
yavruhamsihafsacuk Svcnvebebegi canım gayet normal çenesi baya kuvvetlendi benim bebiş 2buçuk aylık 5-10dk arası sürüyor emme süresi sonra doyunca diliyle itiyor ben vermek istersem ya ağlıyor yada zorla emince fazla sütü kusuyor bende artık istemeyince vermiyorum doymamışsa ağlar yeniden ister diyorum ağlamıyordaaa dememi doymuşşş🤗
Elfydr Svcnvebebegi birebir aynı durumdayım. Genelde bu zamana kadar hep kendimi motive ettim hep yeterli hissettim ama nedense son birkaç gündür bebeğim de sürekli etrafına bakıyor göğüslerim de sizin söylediğiniz gibi.
Svcnvebebegi yavruhamsihafsacuk haklısın galiba canım. Içim rahatladı biraz. Yorumunuz için teşekkür ederim 🥰🌸
yavruhamsihafsacuk Svcnvebebegi ne demek canım birde göğüslerin eskisi gibi dolu olmaması terbiye olmasındandır ve bu iyi birşey yumuşak göğüs yağlı süttür ve bebeği besleyen kilo aldıran süttür sen kafanı takma var mı yokum diye bebiş emdikçe gelir bunsan sonra dolgun olmaz büyük ihtimal 😘
Svcnvebebegi Elfydr canım bebek emdikten sonra sıktığın zaman geliyorsa baya süt sorun yok bence. Arkadaşın da dediği gibi terbiye oluyor göğüsler. 1 ay sonra ek gıdaya geçiş yapacağim zaten. O zaman da daha sa düzene oturur inşallah. Bir damlada olsa anne sütü alsın bebeğin
Svcnvebebegi yavruhamsihafsacuk yok canım sütümu sıktığım zaman koyu kıvamlı geliyor şükür. Önceden suluydu. Şimdi dediginiz gibi terbiye olduğu içindir. Içim rahatladı Allah razı olsun inşallah. Bir damla da olsa anne sütünün yerini hiçbirşey tutmuyor❤🥰
Elfydr Svcnvebebegi evet geliyor. Tabiki de pes etmek yok. Sutum olmadığını zannetmiyorum sadece neden birkaç gündür bu şekilde oldu diye merak ediyorum. Ben yine de bol bol emziriyorum .
Svcnvebebegi Elfydr pes etme canım. Bize öyle geliyor. Bebek emdikçe geliyor süt çünkü. Bol bol sütlerimiz olur inşallah
Svcnvebebegi Tugcece evet etrafı izlemeyi cok seviyor. Birde bana bakmayı o yüzden de dikkati dağılıyor
Tugcece Svcnvebebegi o zman en güzeli karanlık ortam karartan perdeler var gün ışığını çok fazla vermiyor bence bu yöntemi deneyin konuşarak emerken şarkı söyleyin en güzeli bu yöntem oluyor☺️