seyma_YA Doğum yapalı 48 gün oldu ama kanamam hala bitmedi bir ara biti gibi oldu kahve rengi akıntım oldu sadece ama yine kanama olmaya başladı aşırı derecede değil benimle aynı durumda olan var mı?
birfincantuzruhu seyma_YA benimde 48 gün oldu ama bu sürede çok az oldu kanamam. 39. günde regl olmuştum oda bitti şükür.
seyma_YA Edaferhat yiğit Efe ilk olan 48 öncede bi kızım oldu oğlum doğunca bu uygulamayı kullanmaya başladım isim yiğit Efe olarak kaldı ikisini ismini yapacam da yapamadım birtürlü 😊
seyma_YA Çok teşekkür ederim hepinize ilk çocuğumda 40 günde bitince bu uzadı bi sorun mu var acba diye düşündüm