Kızım 28 aylık oldu Allah’a şükür yeni yeni başladık iyide gidiyor bir kaç kaçırmamız bu oldu ancak süreklilik ve sabır gösterince minik hayatındaki bu yeniliğe alışacağını biliyorum ve belli bir süre sonra geçireceği degisim icin ben bile heyecanlıyım sizlerin deneyimlerini merak ediyorum belki birbirimize fikir veririz belki doğru bildiğimiz yanlışlar yanlış bildiğimiz doğrular vardır 😊 birazda duygulanmıyor değilim sanki bezi o degil de ben bırakıyormuş gibi içim buruk sanırım büyüdüğünü kabullenmek biraz burkuyor içimi 🤭🤭😆