Sehergndz Mrb bı arkadasim buz dolabina koyduğunu söyledi ben normal dolapta tutuyorum buz dolabina mi koyulur yanlış mı biliyorm yardimci olur musnz
Gorkemkc Sehergndz buzdolabında saklanmamalı arkasındada yazıyor olmalı oda sıcaklığında saklanmalı buzlukda değil
asyasare Sehergndz buzdolabinda nem yapar mama bozulur. oda sicakliginda 24 derecede saklanmali gunes isigina maruz kalmamali. ben bakliyat dolabinda sakliyorum
Hakaninannesi Sehergndz buzdolabında saklamayın 25 dereceden daha sıcak bir yerde de olmasın.oda sıcaklığında olsun yani
Minnossareannesi Sehergndz Buzdolabında saklanmaz 25 derecenin altındaki oda sıcaklığında. Ben tezgahın üstünde tutuyorum zaten stoklu almıyorum 2-3 kutu oluyor en fazla hiç sıkıntı yaşamadım