Kendisinin süt kutusunu istemesiyle vermeye başladım ve buçuk yaşında 1 ayda bağımlısı oldu sütten kestikten sonra vermede bı sakınca görmedim bu arada alerjik bebek olmasına rağmen başta kizariyordu geçti çok şükür geceleri bazen 2. biberonu istiyor gün içinde de içmek istiyor diş çürüğü yapıyor bunu herkez bilir. Şimdi Köyden getirtiyorum en doğalından afiyetliyor☺️