merveshah 6.ay da olacak diye bir şart kesinlikle yok. Uzmanlar 4 6 ay arası en uygun zaman diyorlar. Kendi deneyimimi size anlatayım. Ben 4.ay da giriştim bu işe ilk 3 gün uyudu ama 4. Gün 1 saat ağladı 5. Gün aynı ben de pes ettim 1.5 saat uyutmaya çalışıyordum yarım saat uyuyup uyanıyordu. Demek ki bebeğim hazır değildi. 5. Ay da tekrsr denedm ve inanır mısın hiç ağlamadı şimdi 2 aydır kendi uyuyor. Yaptığım uygulama da şöyle. Kundaklıyorum öpüyorum emziğini veriyorum sakinleştirici müzik açıyorum oyuncağını yanına yatırıyorum ve odadan çıkıyorjm ilk günler yanında kaldım pışpışladım saçımı okşadım yanağını okşadım öyle öyle alıştı bence ayı büyüdükçe bir şeyler farkına vardıkça bağımlılıklarından daha zor kurtulurlar. Bir kaç gün dene çok ağlıyorsa yorma bebeğini hazır değil demek ki biraz ara ver tekrar dene