Edagyilmaz Bebeğim 2 aylık olduğundan beri meme reddi yaşıyorum 5 aylık oldu hala aynı emmek istemiyor bu kadar uzun sürüp düzelen oldu mu? 🤦🏻♀️ Kilo alımı da aylık 400 gramlara düştü.
Srhnzlcn Edagyilmaz canm 4.aydan sonra kilo alımı yavaşlar diye biliyorum birde emzirme danışmanı var instagramda dilbura hanım ve emzirme elçisi onlara yaz istersen direk dönüyolar bide googleden temas derneği ücretsiz danışmanlık veriyor bi görüş istersen
Gorkemkc Edagyilmaz 1 aylıkken başladı 4. Ayda komple kesti mama veriyorum mene reddine başladığından beri çünkü aç kalıyodu zayıflıyodu mamaya başladık
Yasmin47 Edagyilmaz bzmde ikinci ayın sonunda başladı 5 ayın sonunde azaldı ama tam bitmedi hala suan 6 aylık 200 gr almıstı ıkı ay :(
Edagyilmaz Gorkemkc mamada almıyor biberonuda almıyor kaşıkla denedim ağzından akıtıyor sadece uyurken emzirebiliyorum