SelmaYakup Ne zamana kadar salladınız yoruldum artık 2 yasini geçti ne yapmam lazim uykuya kendisi dalabimesi icin ???
kbra2234 SelmaYakup valla benimki de 15 aylık baby plus sallanan Ana kucağından başka yerde uyumuyor artık kırılmaya başladı ama yok 🤷🏼♀️ bende burda bekleyeyim
Gunes55 SelmaYakup eltim ben odada uyuyo numarasi yapiyorum o da uyuyor bi sure sonra demisti ama her bebek farkli tabi. Insallah cocum bulursunuz. 7 aylik oglumu ben sallarken zorlaniyorum valla
Zekimurendebizigorecekmi SelmaYakup Uyku eğitimi vermeye bak canım .. uzman birinden de destek alabilirsin bu konuda . İlerleyen zamanlarda senln içim problem olur .
Mini_ka SelmaYakup 13. Aya kadar salladım. Sonrası beşiğine alıştırdim yine zor ve az uyuyor ama olsun en azından sallamıyorum
Mirayimran SelmaYakup 2 yaşını geçtiyse hadi annecim uyku vakti falan deyip yatağa geçseniz bunu alışkanlık haline getirseniz masal kitap okusanız falan olmaz mı zaman alır ama alışmalı diye düşünüyorum 2 yaşı geçtiyse