Ruru_20 Muhasebeciana bende 2 kere verip rahatlayınca herhalde 6 kereye gerek yok dedim kendi kendime şimdi yorumlara bakıyorumda doğru karar almışım sanki😀
Gmz8481 Derinay valla günde 3 defa 15 damla olunca bize bir ay dayanmadı dr ztn öyle birşey de dememişti
Maslan Bana gunde 3 kez 10 damla dedi ama ben o kadar kullanmiyorum sancisi olunca kullaniyorum icim rahat etmez o kadar fazla versem. 1 aylik bebegim
Bihter34 Ruru_20 saçmalama günde 35 damla sınırı var zaten onun. Günde saatlere bölerek verebilirsin. Sabah öğle akşam 8 damla ver bence.
Brna-34 Ruru_20 tek doktorla kalmadık bi kac doktorda ayni şeyi söyledi.8 aylık şuan bebeğim, ilk 2 ay kullandik biz sonra gaz problemi yaşamadık
ipek_annesi Ruru_20 aynen tek seferde 15 damla veriyorum mesela 4 saat geçti gene gazı varsa 15 damla daha veriyorum
Nidaabaserr Ruru_20 biz günde 3 defa 15 damla olarak kullandık düzenli vermeniz gerekiyor yoksa bi işe yaramıyor
Aslan17092020 @Ruru_20 biz de günde 3 defa 15 damla şeklinde verdik bebeğim şuan 4 aylık 2. Ayında kullandık sadece gaz problemi azaldıkça akşam uykudan önce 5 damla olarak verdim şuan hiç kullanmıyoruz