13 aylık kızım 9 kilo çok zayıf hiç kilo almıyor sağlık ocağında kilerde virüs var diye ilgilenmedi ne yapsamda kilo alsa yemesinde sıkıntı yok yiyor ama kilo almıyor azmı yediriyorum aceba günde üç öğün yiyor ? çok hareketli evde gezip duruyor o yüzden mi almıyor ? Ve çok bağırıyor herşeye çırlıyor hiç susmuyor bıktırıyor bazen aceba acıktımı diye bişey veriyorum yemiyor niye böyle bu yaşayan bilgisi olan varmı ?