BusraS Merhaba iki ay önce normal doğum yaptım kanamam hala devam ediyor ilk günlerdeki gibi yoğun değil tabi ama doktora da gittim emzirdiğin için normal dedi bu şekilde olan var mı beni çok halsizleştiriyor