Bebeğim 7 aylık ve inanılmaz meme düşkünü.Emzik de almadı zaten ve beni emzik niyetine kullanıyo.3.ayından itibarense geceleri yarım saat bazen 1 saatte bir uyanıyo sırf meme için emip tekrar uyuyo.İnanın aç falan değil sütüm de var zaten.Bi kaç
kere gece meme vermeden uyutmaya çalıştım ağladı falan mızmızlandı uyudu ama 1 saat sonra tekrar uyanıyo.Napsam 7 ay gece emmeden kesmek için çok mu erken?Emip uyuduğu için hep gazlı uyanıyo zaten vallahi napcamı şaşırdım🤦🏻♀️