Hepimom 5 aylik kizim var, kilo alimi yavasladigindan dr ek gidaya baslayabilirsiniz dedi. Yavas yavas baslayacagiz. Ek gidayla toparlar diyorlar ama var mi gerceklik payi? Yoksa nasilsa oyle mi devam ediyor kilo alimi? 6850 su an.
Ek-istanbul Hepimom benim kızım ek gıdaya geçince 2 günde bile farketti toparlar yiyen bir bebek olursa merak etmeyin
Anneyim26 Hepimom canım ben malesef fazla abarttım kilosu çok dedi sonra arı mama ve muhallebi falan yedirmiştim fazla abartma bence Bi zararı yokmuş şimdi fazla hareketlenmeye başladı ama insan korkmuyor değil
Ayaf Hepimom canim benim kizda zayifdi.hatda reflu sorunu oldugu icin kilo almazdi.4ayinda ek gidaya gecdik ve cok sukur toparladik..kusmasi devam ediyordu ancak kati gidalar oldugu icin birazcik azalmisti
Armesss Beklemede kalayım bizde 5 aylığı ek gıdaya başlatalım dedi doktor süt var ama meme reddimdem dolayı kilo alımı düşük
Melise Hepimom ek gıdayla birlikte toparlıyor evet ama hareketliliği hatta emekleme yürüme yaramazlık başlayınca gene veriyor 😊benim oğlan bana da hep zayıf geliyor ama sağlığı yerinde olsun bebislerin 🥰
Agg0207 Hepimom benim kızım ekgıdadan sonra toparladı ama burda okudugum kadarıyla bebege kilo aldırmak için pirinç unlu arı mamalı full kilo alsın diye bir çaba içerisinde olmadım hiç. Zaten genelde sebze meyve yiyordu ilk ay tadım ayı oldugu için eger yemeyi severse oda toparlar canım ekgıda kesinlkle kilo aldırıyor hiç dert etme
demirboy Hepimom ben bir süre sonra blw ye geçtim ama o benim hatam oldu. Çünkü zayıf bebek olunca blw ile toparlaması zor oldu. Sonradan tekrar kaşığa dönmüştüm tersten gittim yani. Sonra daha iyi oldu kilo alımı. Tabi bu benim tecrübem belki sizinki blw ile daha iyi alır bilemem. Birde 8 9 Aydan sonra daha belli oluyor kilo alımı o yüzden çok da takmayın kafanıza 😊