yavrusununannesii Kizlar bilenler yazsın lütfen bebelac gold kullanyrdm piyasada yok olanlarda çok pahalı
Ayaf yavrusununannesii evet canim similacta pahali bir mama..kizimin reflu sorunu oldugu icin similac antireflu mamasini kullaniyorum..cokta iyi geldi..11aylik olacak artik halen kullanmaktayiz.1yasi olunca artik uygun fiyatli bir mama almayi dusunuyorum.tabi doktor tavsiyesiyle
Skbn01 yavrusununannesii sma bebelac golddan daha pahalı canım ben ikisini de kullandım ikisinden de memnundum. Sma 2 numara kullanacaksan önermem ama 1 numara gayet iyi
Tosbigim yavrusununannesii Similac kullanmadım ama. Evolvia Bebelac bebivita Sma kullandım.. aralarında en sevdiğim SMA
BiAnne yavrusununannesii ben sma kullanıyorum ama çok fazla gaz sıkıntısı yaşıyoruz içeriğini de değiştirmişler sanırım hangisine geçicem bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ily20 yavrusununannesii e bebekte daha uygun olması lazım bakın isterseniz bu arada similactan memnunum☺️
Skbn01 yavrusununannesii kabızlık yapıyor canım benim kızım neler çekti 😏 ve kimden duyduysam aynı şikayet var 1 numarasından çok memnundum ama 2 numara bizim için çok kötüydü. Tabi her bebek bir değil denemeden anlayamazsın..
Ayaf yavrusununannesii hayir canim gaz hic yapmadi.ve benim icin kilo alimi asiri iyi yonde oldu..hep kustugu icin kilosu dusukdu.o mamadan sonra kusmasi azaldi ve kilo almaya basladi
Bebeklerm yavrusununannesii 6 aydır similac kullanıyorum şimdi 2 ye geçtik memnunum gaz kabız vs olmadı gelişimi kilo alımı gayet iyi gidiyor
123456000 Ben bebelac golddan SMA optipro’ya geçtim bebeğimin gazını filan giderdi doyuruculuğu da güzel similac ı denemedim