Alpaslanceylan neden kutlamayasınız ki sizin yavrunuzun özel anı çok kalabalık olmazsınız virüsten dolayı malum o zamana pek azalacağını sanmıyorum iftarınızı yaparsınız sonrasında 1 saat minik bir eğlence ona da değişiklik olur benim de kızım 6nisan ilk yaşını sadece üçümüz kutlayabildik ama 2.yaşını istiyorum kutlamayı çok seviyor balonları mum üflemeyi 😊