Merhaba Güzel Anneler
Yaklaşık 4 aydır Cerazette kullanıyorum ,7 ay önce sezeryanla doğum gerçekleştirdim ,hapı sadece kullandığım ay kanama yapmıştı sonrasında hiç olması ama bu son kutuda yaklaşık 20 gündür devam eden bir kanama var.Regl kanaması gibi değil kıvamı ya da görüntüsü ,sadece eğilip kalktigim zaman ya da bir şey tasidigim zaman kanama geliyor ve o an sonrasında kesiliyor.Bebeklerimi de kimseye birakamadigim için doktora gidemedim ama önümüzdeki hafta içine randevu aldım
Daha önce bu tarz bir durumu deneyimlerden oldu mu sizce neden bu şekilde oluyor