Minikannesi Kızlar bebeğime damladan verdim ve normalde 30-40 dk aonra emzirmem gerketiğini söhlemişt hemşire fakat çok ağlafı durmadı emzirmek zorunda kaldım acaba bi sıkıntı olur mu😶