yavrusununannesii Bebelac gold 2 kullanyrdm şimdi piyasada yok olanlarda çok pahalı sma nasıl kızlar bilen var mı
Berenkom yavrusununannesii biz golden goat kullanıyoduk 15 gündür sma deniyorum ama kilo aldırmadı birazda gaz problemi yaptı bize
Aybarsmom00 yavrusununannesii aptamil veriyordum her verdiğimde son zamanlarda 60 cc zor içiyorsu sma geçtim enaz 120 içiyor sanki bunu daha çok sevdi
Seyda18 yavrusununannesii inanın 1 aydır heryerde gold arıyoruz malesef bizde bulamadık mecbur aptamile geçtik
Sibell677 Berenkom bebeğim mamayi ictikten sonra ardın dan gazini ve kakasını cikariyo hemen bu normal mi mama gaz mı yapıyor demek acaba
yavrusununannesii Aybarsmom00 ya benimki bebelac goldu bile zor içiyordu sma kilo alımı iyi mı gaz yaptı mı
Aybarsmom00 yavrusununannesii gaz yapmadı kilo bilmiyorum inanson iki aydır aptamille 300-400 zor alıyor 5 aylık bu arada söa geceli bi hafta bile olmadı gaz yapmadı kabızlıkta yapmadı sevdide
BiAnne Sibell677 bizde de başlarda öyle oluyordu ama şimdide gaz sıkıntısı yapmaya başladı canım değişmeyi düşünüyorum bende
Sibell677 BiAnne yok 3 aylık oldu bizim ki gazini iyi cikariyo. Bizim ki sadece mama almıyor anne sutu de aliyo mamayi 60 yada 90.cc veriyorum zaten hepsini icmiyor emdiği İcin guzel de kilo aldırır. 2890 kiloysu simdi 3 aylık 6 kilo olmustur.
BiAnne yavrusununannesii ben kullanıyorumcanım 2 aydır ama gaz sıkıntısı yapmaya başladı bizde günde iki defa veriyorum ben ama değiştireceğim sanırım 😌
BiAnne Sibell677 evet kilo aldırımı gayet iyi bende emzirıyorum ekstra mama da veriyorum 2 defa ama ilk başlarda sıkıntımız yoktu bu iki haftadır sıkıntı yapmaya başladı geçer mi bilmem beklıyoruz 🤷🏻♀️
Atesbocegi yavrusununannesii 1 yaşındayız sma kullanıyor gaz yapmadı tadı çok şekerli değil anne sütüne en yakın mama diye biliyorum yanlış olmasın öyle okumuştum
Minikmucizem02 Bizde aptamil comformil kullanıyoduk piyasada kalmamış hipp e geçtik inş memnun kalırız
Buglemefsaamoms yavrusununannesii biz 9 aydır kullanıyoruz ben çok memnunum ayrıca kiloda aldık bu mamayla😊