Merhaba
53 günlük bir bebeğim var mama veriyorum ama mamasını hazırlarken çok ağlıyor onu neyle oyalayabilirim. Asla beklemek istemiyor o ağlarken benim de elim ayağıma dolaşıyor mamayı nasıl yaptığımı bilmiyorum inanın bebeği böyle olan ve çözüm bulan var mı önerilerinizi bekliyorum özellikle geceleri çok zor oluyor acıktığı zaman maması hazır olana kadar hiçbir şekilde susturamıyorum kıyamet koparıyor Siz nasıl idare ediyorsunuz?