Zeyha canım midesini üşütmüş olabilir bu aylarda bebeklerde mide üşütmesi sık yaşanır. Ben e bebekten kiraz çekirdeği aldım onu kabından çıkarıp tavada ısıtıp haftada 2 kere midesine gögsüne ayaklarına katıyorum ne olur ne olmaz diye . Sende öyle yap eğer elinde kiraz çekirdeği yoksa havlu ısıt koy bakalı 2-3 saate bir düzelme olacak mı