Woody
Ürün olarak en yakın eczaneye gittim bebedor’un ürünleri vardı ve onları aldım o zamanlar çevremde çocuklu kadın yoktu bu forumu da kullanmiyordum kısacası öneri alacağım birisi yoktu ben de bebedor aldım ( oğlum 3 yaşında hala durur evde ne renk değişimi var ne koku ne de başka bir şey uygun fiyatlı kaliteli bir marka çıktı şansıma )
Kaşığa geçiş 8.ayina doğru oldu önüne yiyeceği koyuyordum kaşıkla almasını sagliyordum başlarda kaşığı batırıp yalıyordu ama daha sonra yemek de hoşuna gitti 1 yaşında kaşık kullanıyordu ama tabi ki önceliği eliyle yemek oldu hep . Mesela köfte pilav yiyecek diyelim pilavı kaşıkla yer köfteyi eliyle yerdi .
Ben dokse bile hep kendi yemesi taraftarı oldum. Her konuda kendi işini yapmasını destekliyorum denemesi için bekliyorum döküyor saçıyor ama sonunda başarmanın gururunu yaşıyor .
Bardak kullanımı ne zaman oldu animsayamiyorum sanırım 2 yaşından sonra kullandı düzgün ve dökmeden ondan önce ben yardımcı oluyordum ya da pipet kullanıyordu .