10 aylık bebeğim yemek yerken sürekli ağzındaki püskürtmeye başladı. Nasil öğrendi bunu neden yapıyor anlamadım. Her yer kirleniyor her yemek yedirdiğimde. Demir ilacını da bazen püskürtüyor onun da lekesi çıkmıyor. Yapabileceğim birşey var mı bildiğiniz? Böyle yapan çocuğunuz var mı? 🤷♀️