Meraba anneler,bebegimi uyutup odadan ayrilip islerimi halletmek istiyorum.Ama bebegim 5-10 dakika uyuyor geri uyaniyor.ve bagirarak aglior.uyanik kaldigi tum sure boyunca mutsuz.ayagimda salliyinca biraz duruyor.en maksimum 30 dakika uyuyor.asla emip 2-3 saat uyudugu olmadi.ve en ufak seslerden bile irkiliyor.51 gunluguz.