Oyku6 Sinirlenmenizi anlayamadım açıkçası. Ben yanlış bir şey söylediğimi düşünmüyorum. Sizin ve bebeğiniz için bir öneride bulundum yalnızca. Bu durumdan bir yararım yok ki farkındaysanız, sizin için söylüyorum yoksa banane ne yaparsanız yapın. Başta bizim doktorumuz da 2 saatte bir emzirmemizi söylemişti. Ama ben yine de çok sık emzirdim. Benim bebeğim şuan 69 günlük hala kusan bir bebek, midesi için takviye ilaçları kullandık, şuan 1,5-2 saatte bir emziriyorum ama kusmasında hiç bir azalma olmuyor. Kusan bir bebekse ilaçlar buna fayda etmiyor diye düşünüyorum. Midesi de küçük olduğu için az alıyor, çabuk sindirip çabuk acıkıyor. Tabi sizin bileceğiniz iş, ben yine sizin kötülüğünüz için söylemiyorum. Çok sık emzirirseniz bebeğiniz göğsünüze alışır ve süt üretiminiz hızlanıp çoğalır diye söylüyorum sadece. Lütfen beni yanlış anlamayın, eğer söylediğim herhangi bir şey sizi incittiyse de özür dilerim. Hakkınızı helal edin 🙏🏻