Kızım 1 hafta sonra 7 aylık oluyor. Elleri üstüne kalkıyor sürükleniyor ama emekleme falan söz konusu değil. Kardeşimle bebeklerimiz arası 3 ay var şuan onun bebişi yürüyor bile hafiften. Sürekli kızımın herşeyi onunla kıyaslanıyor yoruldum valla ya kafaya takmaktan. Şuan benim kızımmı geri onun kızımı önde anlamıyorum. 6.ayında emekledi onunki. Bide o yürüteçe koydu 5 aylıkken, ben almadım yürüteç zararlı vs denildigi için ama annem diyor ki; biz tüm çocuklarımızı yürüteçle büyüttük mis gibi erkenden yürüdünüz al bi tane cocuk yürüsün açılsın diyor. Amann ne uzattım yaaa genel olarak bu ayda olup emekleyen varmı ve yürüteç almalımıyım sizce