Simurg Kızıma aldım ama benim kız hiç sevmedi bı kere giydirmemle çıkarmam bı oldu 🤭 sadece etiketi kopmuş sıfır bi tulum 6_9 ay . 100 TL karşı ödemeli kargo ile satmak istiyorum ilgilenen olur mu kızlar https://imgyukle.com/i/HPkBxP https://imgyukle.com/i/HPkDZY
Simurg AlyAninannesi60 kaç aylık bebeğiniz? Benim kızım dört aylık 63 cm bacakta çok boşluk kaldı satıcı seneye de giyer dedi ki giyinebilseydi seneye de olurdu 🤭
AlyAninannesi60 Simurg Küçük gelmez de uzun süre giyemez diye düşündüm teşekkür ederim ama çok beğendim
Simurg AlyAninannesi60 ben de çok beğenerek aldım içi pamuklu sıcacık tutar diye sevinmistim benim kızım sevinemedi 🤭😂