Papatyaseverrrr Kizlar bebegim 7 aylik 40 tan sonra her ay duzensiz bir sekilde adet oldum en az 1 hafta gecikiyorum bu ay artik 1 haftayi astik korunuyorumda yinede stresliyim var mi benim gibi gecikenler
Dilos01 Papatyaseverrrr benimde 3 gün gecikti karnım agriyor su an herhslde regl olacam insallah olurum ya🥺
Cgdmltr93 Papatyaseverrrr bebeğim 6 ay 22 günlük en son 4 aylıkken adet oldum stresliyim korkuyorum ama korunuyorum emziriyorum o yüzden düzensizlik oldu diye düşünüyorum 1.5 ay gecikti 😂😂
Bysima Papatyaseverrrr bebeğim şu an 19 aylık 7 aydır 1 veya 2 hafta geç geliyor Dr gittim normal dedi emzirme geciktiriyor doğumdan sonra günü günüme de olurdum sonradan değişti
Gulcinbatuhan Papatyaseverrrr evet ilk defa cok korkuyorum tekrar hamile kalicam diye test yaptim negatif cikti ama yinede cok uzun sure oldu😞
Aslan-Annesi00 Papatyaseverrrr test yaptım negatif canım şüpheli bir durum olmadı inşallah olmamıştır 😄🤔
Papatyaseverrrr Dilos01 insallah oluruz bede 1 haftadir sirt agrisi kasik agiris cekiyorum ha oldu ha olacam derken 1 haftayida gecti
Papatyaseverrrr Cgdmltr93 1bucuk ay mii ay 1 hafta oldu ve stresten bi hal oldum insallah oluruz bir an once test yaptin mi
Cansudeniz Cgdmltr93 ayy aynısı ben 4 aylıkken oldum emziriyorm bebeğim 6 aylık dahada olmadım çok stres yaptım testler yaptım korkudan ama bişey yok emzirdiğimiz içinmi böyle düzensizlik oluyor
Papatyaseverrrr Aslan-Annesi00 yok her ay geciktigim icin biraz bekleyeyim dedim bugun tam 1 hafta oldu korundugum icinde ihtimal vermek istemiyorum ama korkuyorumda insallah beklemedigimiz bir durumla karsilasmayiz
Cgdmltr93 Papatyaseverrrr 1 hafta geçince yapmıştım negatifti yapmaya korkuyorum ama olsa mutlaka belli ederdi mide bulantısı halsizlik falan
4271ea Bende dğımden sonra ilk adetim kasımdı bida olmadım ğeri çekiliyordu eşim korkma diyo ama korkudan ğidip test yaptıramorum
Papatyaseverrrr 4271ea yani dogumdan sonra sadece bir defa mi adet gordun kac aydir olmuyosun geri cekilmeye guvenme cok riskli erkekler kendileri dogururp bakmadiklari icin umursamiyorlar olsada olur olmasada sen kendini saglama al😀
ErenimBalOglum 4271ea geri çekilme korunma yöntemi değil canım birnevi risk alıyor eşiniz tabi istiyorsaniz tekrar sıkıntı yok Ama korunma yöntemi değil ki prezervatif bile %100 koruyuculuğu yokken