Seydanur2355 korkmayın anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal benim bebeğim mama ile sadece en başından beri doktorum 3 gün bekleyin sonra bir getirin demişti bide Bebek devamlı ıkınmıyor ağlamıyor gayet huzurlu ise korkmayın arada poposunu açıp havalandırın verdiğiniz mamanın içine bir iki damla zeytin yağı katın ama doktorunuz önermeden poposunu uyarmayın kim ne derse desin huzurlu ise Bebek herşey normal benim bebeğim tam 50 saat yapmadı sonra kendiliğinden yaptı ben sadece arada poposunu havalandırdım zeytin yağı ile masaj yaptım karnına