2019 ve 2020de üst üste sezaryen doğum yaptım ve ikisinde de korse takmadım biraz etin yumuşaması durumu var ama sarkık değil göbeğim de kalmadı. 2. doğumda kullanmak istedim ama kullanamadım hem yaz sıcağı hem sezaryen dikişiyle için hoş olması derken belki 1-2 gün takmışımdır. olmazsa olmaz değil gibime geliyor o yüzden.