Merhaba gecmis olsun oncelikle biz yasadik 1 ay once dogum yaptim, moralimizi de hayli bozmustu bu durum 6cikmasi gereken deger 6.5 cikmisti, saglik ocagindan gec saatte haber verdikleri icin hemen hastaneye gidip normal kan tahlili vermistik orda da cok cok az yuksek cikti bugun ayni kan tahlilini ucuncu kez tekrarladik ikincisi ve bugun yapilan normal cikti, ilkinden sonra da ilac kullanmistik bir hafta.. internette okuyup da moralinizi lutfen bozmayin.. ucuncu topuk kanini verin bazen boyle hatalar olabiliyormus eger ucuncude de yuksek cikarsa da uzulmeyin ilacla kontrol altina alinabiliyor 🙏🏻