Ben de blenderdan hiç geçirmedim . Çatalla ezdim . Koparıp kendim yedirdim zamanla zamanla kopardığım parçaları büyüttüm. Öksürükle öğürmeyle derdimiz yok ama eline verdiğim şeyi yiyemiyor yala büyük koparıyor bopazına takılıyor . 1 aydır eline salatalık verip her gün deniyorum bıkmadan bakalım inşallah öğrenecek diye umuyorum