Balyanak341522 38 günlük bebeğim 4 saat uyandı gece , uyandığında her öğün 30 cc verilmesi lazım dendiğine göre 120 cc yi tek seferde vermem gerekiyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim emmiyor biberonla besleme yapıyorum .
Ogulcan Balyanak341522 canım 1.5 aylık bebek için 120 cc çok geldi bana.benim bebeğim 2.5 aylıkken 120 cc uzun süre uyuduğunda veriyorum şuan 3 aylık senin gibi 1.5 aylıkken 60 cc veriyorum normal zamanda da 90 cc veriyorum sende en azından eğer çok acıkıp durmadıgında 90 yaparsın 120 çok canım bence o kadar verme
Balyanak341522 Grkm_12 iki saatte bir uyandırmayı da denedim biberonla 60 cc verdikten hemen sonra biberonu çekince basıyor ağlamayı emzik veriyorum hele bazen hiç susmuyor üzülüyorum çok 😒 kızarıyor gazını alıyorum gazı mi var diyorum ama yok durmuyor çok ağlıyor
Balyanak341522 Ogulcan doktor saat başı 30 cc dediği için üç saat uyuduğunda kaldırıp 90 veriyorum , siz nasıl yapmıştınız üç saat uyumadan sonra ? 🤔
Ogulcan Balyanak341522 canım ben 3 saat de bi 90 cc veriyorum yeterli oluyor bazen 2 saatte 1 acıkıyor ama 120 cc gece uyuduğunda uzun süre uyanmazsa veriyorum ama benim bebeğim 3 aylık senin bebeğin 1.5 aylık canım doktoruna da sorsan aynı şeyi söyleyecek canım