Themelis Benim kızımın 1 yaşında hiç dişi yoktu 😂Sizin yine çıkmış 2 tane, ben de çok endişeliydim ama doktor genetiktir dedi bi sorun görmemişti, taki 16 aylık oldu hepsi birden çıktı 😬Şu an dişleri çok güzel ve sağlıklı endişe etmene gerek yok cnm.