Mimomom 24 25 derece çok fazla. Genelde 21 22 olmalı. Bu şekilde aşırı sıcakta kalitesiz uyku uyur. Hatta dereceye gore fazla bile örtüyorsun çocuğu. ben gün içi 21 gece 20 ye düşürüyorum orgu battaniye örtüyorum allaha şükür daha bir kere hasta olmadı bebeğim. Gece 21 olsun derece aşırı uyanıyor. Hasta etmeyelim derken fazla abartmamak gerekir. Sana tavsiyem gece 21 22 yap ve gece derecene uygun bir uyku tulumu al. Ya da mesela kundak yapcam illa dersen tog değerini 1 değer altta al yine sadece kundak yap bırak.