NurayAslanoglu Aselmir canım ben edirne/uzunköprüdeyim burdan çabuk gelir lüleburgaza kargoyla pazartesi olucak aşıyı benim kızım istersen kutusunu gönderebilirim ben sana
Pelin55 Aselmir keske daha önce gorseydim postunuzu bugun yaptirdim resmini cekerdim yada eczaneye gidip roca ederseniz yardimci olurlar
Ayse39 Lüleburgaz evrensekiz de oturuyorum ama kutunun ustune ısmı yazılmıs saglık ocagında kız yazmıs ustune sız ısım yazabılırsnz
Trilaylay Dogayzc1 özel sağlık sigortanız varsa bizimki acıbadem bazı aşıların faturasını gönderdiğinizde büyük bir kısmını size geri ödüyorlar.