cydcvk Aydan önce başlayan arkadaşlar kaçıncı ayda kaç doz vurundunuz rica etsem yazar mısınız.eski doktorumuz 3-5-18 ay 3 doz diyo. .yeni doktor 3-5-7-13. 4 doz diyo
Flzkryr cydcvk 3 5 7 ve yaşından sonra yapılacak dıye duzenlendı bızımkı. Şuan 11 aylık yaşına gırınce son dozunu yaptırıcaz🌸
cydcvk Goktugveannesii 3 doz mu sizede. Nette hep 4 doz yazıyor. Sordunuz mu doktorunuza hiç niye 3 doz diye
Goktugveannesii cydcvk daha başlamadık sorarım kontorlde size de haber veririm ama daha gitmemize zaman var bilmiyorum bende 🤷♀️
Aysenur- Bexsero 3-5-15 ve ya 5-7-15 te yapalım dedi doktorumuz biz 3. Ayımızda başladığımız için 3-5-15 te olacağız.. ama 7-15 te nimerix olacağız.. Ayda ikisini birden olduğu için 4 doz demiştir belki..