Annesivekizi Kızlar eşim değil ben😔 burun bandı takıyorum fayda etmiyo. Artık ben de eşim de kızım da rahatsız olmaya başladık. Gece sık sık uyanıyo. büyük ihtimalle benim sesime
FatmaKrbkl Annesivekizi kbb polikliniğine bi görünün genelde burun içindeki kemiklerden kaynaklı oluyormuş ameliyatla düzeltebiliriz demişlerdi eşime
SeverusSnape Annesivekizi dayım bununla ilgili doktora gitmişti, inanılmaz horluyordu ve nefesi kesiliyordu. Bunun bir adı vardı ama unuttum. Bir gece hastanede uyudu, testler yapılmış. Buna uygun bir tedaviyle horlaması azaldı :)
Arimaya Annesivekizi benim eşim de ilk uykuya daldığında çok horlar. Baya hem de… öyle fazla kilosu da yok halbuki. KBB ye gittik burunda da rahatsız edecek derece bir kemik eğriliği yok demişti. Ml olarak. İlaç verdi ama fayda etmedi. Sanırım horlamanın tedavisi yok. Kayınpederimde uyku apnesi var. Genetik bazı şeyler. Kimisi küçük dilini kestiriyormuş. Biz de çözüm bulmak için çok uğraştık ama ben net bir çözümü olduğunu düşünmüyorum 🙄
Minikcivcivim Annesivekizi KBB ye gitmeniz gerekiyor bunun için illaki bir sebebi vardır o sebebi bulup tedavi edince geçiyor
Mom62636362 SeverusSnape uyku apnesi, abimde var bence, uyku kliniğine gitmesini söylüyorum ben de.. Gece kalp krizi geçirip vefat etme riski var ne yazıkki bazı durumlarda
Annesivekizi Mom62636362 ayy allah korusun öyle aşırı horlama değil ama kısık sesle sürekli horlama sanırım benimki. Uyku kliniği ne ki öyle bişey mi var
Annesivekizi Arimaya yaa inşallah vardır kendimi geçtim eşime yazık çocuk desen sürekli uyanıyo benim sesimden
Arimaya Annesivekizi bir erkek kadar gürültülü değildir eminim 😀 ama horlayan kişiyle uyumak gerçekten zor😩