uykucuguzel Merhaba, az da olsa kenara bir şeyler koymak istiyorum. Yarin bir gün istediği veya istediğim bir sey olduğunda gidip alma fırsatı bulayım diye. Siz de bebeginiz icin simdiden yatırım yapiyor musunuz ?
Mom62636362 uykucuguzel borçlarımız bitince ve eşim işinde yükselince inşallah başlayacağız biz de, her ay bir gr koymak istiyorum bebek başına
Minikcivcivim uykucuguzel düğünümden artan altınlarımı kızıma sakladım. Ona takılan altınları da ayrıca. Ona birikim hesabı açtım elime geçtikçe atıyorum biriktikçe de altına çeviriyorum. Ayrıca annemin bireysel emeklilik hesabı var annemin hesabı üzerinden kızıma yan hesap açtırıp babam her ay para yatırıyor kızım için orada da ayrıca birikiyor 18yaşına geldiğinde çekebilecek ya da annemin emekliliği olunca kızımın adına olan hesaptaki paraları çekebilecek belki çekip altına da çevirebiliriz bilemiyorum.
canimoglum_2020 Evet gelen hediyelerini saklıyorum asla kullanmayı düşünmüyorum bide kumbara yaptım elime geçeni atıyorum yakında birikim hesabı açıcam
CaglaCeylin Kumbaramiz var daha dogmadan hazirdi icindede vardi birseyler. Dogduktan sonra dogum belgesiyle banka hesabi actik gelen cocuk parasini 204€ otomatik oraya havala ediyorum. Tsbi birde kumbarasinds birikenleride. Saka maka az buzda olmuyor masallah. Altin düsük oldugu zamanda ceyrek aliyorum ayriyetten ama cok Yüksek bu ara 87€y
Leylamoms Ben her ay gram altın alıyorum buna hamileligi düşünmeye başladığım andan itibaren başladım o ay ki duruma göre banka hesabıma yarim gram ya da bir gram alıyorum
Miniknur Gelen altınlarını saklıyorum. Kumbarası var. Bir de dedesi de kendi evlerinde kumbara yapmış:)