Merhabalar geceleri maç 2-3 kere kalkardı 8 aylık oldu huyu değişti kendi kendine vakit geçiren kızım hiç bişeyden memnun değil hadi onu bi şekilde hallediyoruz ama uykuları zehir oldu her 1 saatte bir uyanıyor omzunda 2-3 dk durup tekrar yatırıyor sabahın 5 ne kadar böyle sonra 15 dk da bire düşüyor belim ağrıyor artık uykusuzluğu geçtim 😔gündüzde zor uykuya geçmeye başladı 3 olan uykusunu 2 ye düşürdü acaba ondan mı yoksa atak mı anlamadım tecrübeli anneler sizin bebeklerde böyle miydi