Beren16 Kızlar Merhaba sezeryan (Epidural) Doğum yapalı 3 ay oldu. 1 buçuk aydır 5-6 gün de bir gece tam uykuya dalarken vücudum uyuşuyor gibi oluyor. Üşüme ve kalp çarpıntısı oluyor. Yaşayan var mı bu durumu?