Mom010 merhaba ben Bebelac Gold kullanıyordum fakat pandemi dönemi çalışma sorunları vs bebivita ya geçtim yani tadı diğerleri gibi bebeğim içti sorun yaratmadı burada diğer anneleri de okudum yenidogandan itibaren kullananlar olmuş keşke diyorum başta bende kullansa idim hipp in markası zaten