Kızlar selam oğlum 13 aylık ben hamileyim 5 aylık ilk baştan doktorumun memeyi biraktir demesine rağmen kıyamadım, oğlum düşkündü memeye gözüm yemedi bu zamana kadar emzirdim. Ancak artık bıraktırma kararı aldım dün sabah 7 den beri vermedim meme gece memesiz asla uyumazdi su verdim anne memesine benzeyen biberon ile neyse bu saate kadar geldik çok şükür. En son suyu istemedi bende mama yaptım arı mama verdim asla istemiyo midesini bulandırıyor su içti zar zor geri yattı ancak içim hiç rahat değil acıkmış mıdır acaba açmıdır 😢 1 yaş sonrası gece beslenmesini bıraktırmayı öneriyor uzmanlar ama böyle de bilemedim 😔