Oğlum reflü 2 ay 23 günlük kilo kaybı yaşamstı şuan 4,360 gr sadece bebelac gold ar maması kullanıyorum her iki saatte bir 90 cc veriyorum bazende 60 ını verip 30unu yarm saat sonra veriyorum fazla kusmasın diye sizce yeterlimi geceleride uyanıp veriyorum bazen 3 saatte bir bazen 4 saatte bir veriyorum yanlısmı yapıyorum