kubra33 2 aylık olduk bugün normalde çok fazla emerdi Şimdi ise 10 dakika sürüyor emmesi sizde de var mı bu durum
Uykusuzgeceler kubra33 değişiyor canım bazen kendine sakız yapıyor memeyi 1 saate yakın duruyor memede yavaş yavaş emiyor. Bazen de 5 dkda hüp çekip doyup bitiriyo. Ruh haline bağlı biraz. 2ay 13 günlük.
Gizemonerr kubra33 bizimki de bugün 2 aylık oldu ❤️ Normal canım benim kızımda 10 dk emiyor. Doymasa ağlar zaten çünkü acıkınca ortalığı yıkıyor 😊
betulunannesi kubra33 ya hu bizimki 15 gününden sonra azıttı. Yarim saat en az emiyor. Çekiyorum basıyor yaygarayi. Hayır sütümde var eminim. Hatta sağım yapıyorum 100-120-150cc içiyor. versem daha da içecek anlamadım gitti 😪😪😪