İyi geceler caanım dert ortakları 😭
bebeğime iki gündür bişey oldu asla uyumuyor uyusa da ya kucağımda yada ayağımda sallayarak uyuyor. Delirmek üzereyim. Normalde aşırı sabırlıyımdır ama artık uykusuzluktan bedenim yorgun düşecek diye korkuyorum. 7-9 arası ayağımda salladım. 11 gibi yatağına koydum 12:30 ta uyandı. 12:30tan beri ayağımda uyuyor 2 kere yatağına koydum uyandı ayağıma alıyorum hemen uyuyo ne yapabilirim kafayı yiyeceğim Allah rızası için bir yol gösterin 😭😭😭