İyi geceler 10 buçuk aylık kızımın 8 tane dişi var 4 üstte 4 altta tam ortadaki dişleri çıktı. 1 haftadır gece sürekli uyanıyor ağlıyor geri uyutamıyorum da sabaha kadar oturuyoruz. Gündüzleri de sadece 1 kere uyuyor o da tam 1.5 saat 5 dakika bile geçmiyor. Bugün yastığında fark ettim kulağı akmış sürekli de kulaklarıyla oynuyor çekiştiriyor falan. Şuan görünür de çıkacak bir diş de yok ama azı dişlerin yerleri de aşırı beyazlamış. Gece sürekli uyanması ağlaması acaba dişten mi yoksa kulağı mı ağrıyor ki kulağı da akınca ağrıyor mu acaba diye tereddütte kaldım bilgisi olan var mı